Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta eller att alltid kunna.
Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller att vilja mest.
Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas.

Att vara stark är att se livet som det är, att acceptera dess kraft och ta del av den.
Att falla till botten, slå sig hårt men alltid komma igen.
Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast.
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit…

Dikt hittad hos nellymamman

onsdag 3 september 2008

skolsim

blev tidigt idag, ungarna skulle till dagis och fritids kl 6, inte kul, men så är det.
Simmade igad igen efter skolan, själv, skönt!
imorgon skall jag hämt sprutor och kanyler hos barn hjärt mott och fragmin på apoteket, Waranet skall bort på fredag, inför op. och det blir fragmin sprutor istället. Inläggning är på måndag och op. på tisdag, lite lustigt, men vi har INTE fått någon kallelse, ordning och reda UAS
!!!
mitt internet loggar ur mig hela tiden, skit grejer, blir så trött, har försökt att lägga in beställningar, men hinner typ en sedan loggas jag ur systemet och ny inloggning med typ 15 olika moment krävs, LIIIIIIIIIIIITE irriterande bara!

nu ska jag sova

6 kommentarer:

Mia sa...

Håller tummarna för Oscar på tisdag!!! Hoppas att allt nu går riktigt bra för kämparkillen.

Styrkekramar åt mamma också förstås!

Hannsu sa...

tack imsa vimsa :-)

Mia sa...

Hej! Har du sett bloggen om Daniel Drinker? http://dandrinker.blogspot.com/
En magisk sida om två bröder som gör dokumentärer tillsammans. Dan har DS och hans lillebror Will filmar. Man blir glad i hela kroppen och får hopp om en fin framtid för våra barn.

Micke sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Milla Holmberg sa...

Kikar in för att önska er lycka till på tisdag och för att säga att jag tänker på er-ofta! Ha det så bra ni kan och stor kram!
Erika

Hannsu sa...

tack alla