Att vara stark är inte att aldrig falla, att alltid veta eller att alltid kunna.
Att vara stark är inte att alltid orka skratta, att hoppa högst eller att vilja mest.
Att vara stark är inte att lyfta tyngst, att komma längst eller att alltid lyckas.

Att vara stark är att se livet som det är, att acceptera dess kraft och ta del av den.
Att falla till botten, slå sig hårt men alltid komma igen.
Att vara stark är att våga hoppas när ens tro är som svagast.
Att vara stark är att se ett ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå dit…

Dikt hittad hos nellymamman

tisdag 21 september 2010

AH.

Jag måste vara världens mest tursamma människa, för vet ni vad????
Jo, ni vet, den där LEGOlådan som jag pratade om igår!

Jag hittade den 100 spänn billigare på ett annat ställe och Prinsen han har blivit av med tre drän idag.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! Framför allt det där med dränen :-). Kram!

Anonym sa...

Frida var det då som lämnade anonym kommentar...

Anonym sa...

Hej, vad skönt att läsa att Oscar har återhämtat sig så pass mycket att de har kunnat ta bort 3 drän. Hur länge blir ni kvar i Göteborg?
En stor krya-på-dig-hälsning-till-dig-Oscar
från oss i Harbo, dvs Nina med familj.

Anonym sa...

Vad skönt att höra. Om de har tagit bort dränen redan, har han också varit uppe?
Goda ting äro tre.....
Kram till er alla
kattis

Hannsu sa...

Ja, det är ett steg framåt, han har inte varit uppe, dom håller ju bt väldigt lågt också, men kanske kanske får han komma ner på övervakningsrummet på avdelningen idag. Det är planen iallafall, vi får väl se.

Gunsan sa...

Viktigt meddelande från Alice! Hälsa Jonathan för jag är kär i han;-)
Hälsningar från mig är såklart att jag hoppas att framstegen fortsätter i denna takt, ses på söndag.
Kramar

Hannsu sa...

Ha ha Jag hälsar!